Friday, July 25, 2008

The reason

我晌呢個無間地獄的日子, 已經進入倒數階段。嘩, 感覺就似發0左一場惡夢。
一場長達四年, 有好多錢好多數字0既惡夢, 但諗落其實又幾有趣。人生又有幾多個四年可以過得咁癲狂呢?

離開之後, 我會給自己放一個暑假。由超級忙變到好悠閒, 恐怕我會好唔習慣。我會畀自己去一個好遠0既地方, 去到之後會做0的乜0野, 都唔重要。

最後, 我的老闆盧經理, 真是待我超級好。我諗我會好掛住佢。
(又, 我成日凝住佢最近好似有脫髮0既跡象。)

広島県廿日市市彌山, 紅葉原始林
纜車在古老樹林上留下的影子。

***
saintvenus' stereo is playing:
Hoobastank - 'The reason'
Usher feat. Beyonce - 'Love in this club Part II'

6 comments:

Morca said...

抖下啦~
抖下啦~
抖下啦~

Teki Chan said...

Go away, go to somewhere no one knows you.

Go away for long time, very long time.

But remember to come back for Mr. Lee's banquet.

エリー said...

幾時到我有本事可以脫離地獄?

saintvenus said...

morca - 我真係要抖下, 呢幾年真係身心俱疲!! 放下自己暑假先!

teki - colin-san係10月30號, 係咪? 幾遠我都會返來飲佢果餐, 不過佢話十月中之後先派帖!

alli - 本事就唔駛有0既, 最重要係果下勇氣唶!

エリー said...

事情而家變得越來越複雜啦... 唉!!

saintvenus said...

Nah, life should be getting more simple (to me).