Friday, July 04, 2008

Disco 2000

尋日我終於鼓起勇氣話0左畀老闆知我要走, 搞到佢呢兩日情緒都極度低落。
我問: 點樣先可以氹返你開心呢?
老闆沉默無言。
我話: 你唔講, 我想氹你都唔得。
老闆冇答到我。
大家對座, 相視不語。

胃藥小姐話我今次簡直隊冧左佢... 唉, 我只係想老闆笑返, 繼續晌我面前爆粗, 咁就已經好夠。

滋賀県彥根市, 彥根城護城河
夕陽無限好。

***
saintvenus' stereo is playing:
Pulp - 'Disco 2000'

6 comments:

エリー said...

希望老闆早日搵得到令佢開心gei下屬

Morca said...

下個星期,佢又會爆粗嫁啦!

saintvenus said...

唉兩位觀眾, 佢到而家都好down, 今日佢又叫我唔好走喇.... 請問點先可以cheer up我個老闆呢?

渣估 said...

留低容易, 離開難...

小弟公司都有幾位員工, 係我點都唔捨得放走的, 而且, 佢地都受過小弟粗口虐待...

如果老細唔係太難頂, 又或出面已經有好路數既, 留多陣啦...

渣估 said...

好多老闆係晌員工遞信時至黎後悔, 我諗我好明白你老闆而家既心情。

saintvenus said...

唉, 我都想留多一陣0架本來...。奈何有小人作怪, 連累我老闆冇左我晌度幫佢。搞到我老闆呢排都好憤世嫉俗。