Monday, April 09, 2007

戲弄

JR新大阪駅, 第17, 18號月台, 福知山‧鳥取 / 九州方面

***
saintvenus' stereo is playing:
張敬軒 - '騷靈情歌'

8 comments:

李杏嵐 said...

不如寫番篇你同李生既小故事吖 ;)

Teki Chan said...

喵妃的提議還不錯呀!

好戲量會開訓練班,學完可以自編自導自演.我們等待李生與維納斯的小故事.

saintvenus said...

喵妃 - 李生0的0野~ 得閒先講你知~ 吊下你癮先~ 不過好肯定佢唔係鍾意絲襪囉! 哈哈

teki - 你睇多幾次吉蒂與死人頭咪得~ 唔好睇我啦, 我淨係識計數0架咋!

Anonymous said...

話時話我都唔知播...
好似冇人提過...:p

Anonymous said...

我是阿濱.阿揚的Friend.你喜歡"百年孤寂"?有沒有學西班牙文?有沒有看馬奎斯的其他書?Living to tell the tale?Love in the time of Cholera?超正呀.

saintvenus said...

大靚女 - 你要知0的咩0即, 衰鬼?

濱 - 我冇學過西班牙文呀... Marquez係我其中一個最喜歡0既作家。我睇佢0既書, 都係中文 / 英文譯本, 第一本係百年孤寂, 之後就睇左 Of Love and Demons, 仲有 Love in the Time of Cholera。不過佢寫0既故事結構都好複雜, 人物時空歷史縱橫交錯, 真係少0的耐性都搞唔掂!

Anonymous said...

讀他的書好似坐時光機...還有Living to tell the Tale超好看.我覺得他獨一無二.無得彈.你喜歡日文?

saintvenus said...

濱 - 對, 我冇正式學過日文, 只係平時自學