Saturday, April 14, 2007

rocket science

李生要求偶到英倫一遊, 為其煮飯十餐八餐。

嘿, 偶考慮下啦。偶讀書考牌返工好忙0架!

此人不會做飯煮湯,連弄個蕃茄炒蛋都會出水,一包生粉竟可以用上兩年半。
可以想像佢0既英倫歲月係幾咁pathetic。每日都係食飼料吊命。
難怪偶上次煲個蘋果雪耳豬展湯, 佢已飲到碗底朝天, 一滴不剩。

煮飯又不是rocket science, 何足懼哉?

***
>栃木県日光市輪王寺, 遠眺鳴虫山

***
現在工作的環境, 真是充滿了無限的stupidity和 absurdity.
受得住不代表我喜歡這樣。
有空我就會躲進自己的避風港 - 近的那個是廚房, 遠的那個是日本。

***
saintvenus' stereo is playing:
The Cranberries - 'Just my imagination'

4 comments:

大靚女 said...

哎呀,篇野咁鬼曖昧,真叫人受不了,哈哈~
搵日上你家整野食嚕
咁邊個又真係幾攪野既,駛唔駛用咁耐呀
不過話時話我都係公仔面度日,更加唔好話人,哈哈哈~

saintvenus said...

大靚女 - 唉你唔知咁多0架喇~~~ 嘻嘻~ 我知你妒忌到爆啦~ 但我絕無虛言

喂你唔識煮飯咁點賣到好價錢? 因住男家壓你價添呀!

易亦 said...

er... 係外國既歲月
起初煮過一年簡單既野
後來就餐餐係出面食喇
一個人自己煮自己食
又悶又麻煩所以...

中意煮野食都係一種福氣

saintvenus said...

嘩連易亦小姐都大駕光臨
歡迎歡迎

我覺得一個人鍾意食先會鍾意煮, 唔係又洗又切咁麻真係搵鬼制

其實我同其他人都一樣, 好攰果陣就唔會想煮, 寧願出面食飽先~ 我都係得閒先會煮~