Saturday, January 29, 2011

喪吹

從同事處聽返0黎0既一手吹水故事。

話說顧客A去某連鎖薄餅餐廳買左幾百蚊外賣, 個餐廳經理送左兩枝大0既Tabasco畀A。
顧客A就奇怪點解餐廳經理咁闊綽呢?
經理就話佢地下晝六點半已經meet到quota, 所以可以豪0的。
顧客A同經理吹左一陣水, 經理可能得知A係做會計行業就開始吹水, 話自己以前係做auditor, 後尾搵夠奶粉錢就唔做, 轉做餐廳經理。

晌呢個時候, 我已經笑到控制唔到自己, 話呢個經理'好吹', 老闆亦好同意。有人話可能佢晌餐廳度做meet到quota所以分到好多錢。我忍唔住一下打爆左呢個point - 呢間薄餅餐廳係'大xx'集團開0既, 一定唔會分得多錢。(如果連鎖餐廳經理可以咁好搵, 咁我做呢行又有何意義呢...?)

我停唔到繼續咁恥笑: 真係想知呢位'前auditor'做邊間firm, 係咪做到partner跟手唔撈去做薄餅餐廳經理咁把炮? Auditor邊有咁好搵可以做到搵夠奶粉錢呢? 定係搵左奶粉錢未賺到學費呢?

老闆亦忍唔到出手, 串佢話間audit firm可能係晌伊拉克果0的, 幫人洗黑錢? 我又回佢, 難道佢係audit partner而且晌做IPO時畀個客賄賂收左錢?

最後大家以一句'喪吹'總結。
我從未聽過有吹得咁大0既水, 真係唔識0野就畀佢嚇死, 識0野0既就畀佢笑死, 希望唔會有人信。唔敢講話自己係咩老資格, 但好難違背我所知0既行情呀。
又, 同老闆講笑時有0的sarcastic, 希望唔會有人誤會。

鹿児島県鹿児島市高麗町, 鹿兒島市電, 桜島桟橋通電停
市電軌道敷緑化 - 路軌間都舖上草皮, 好可愛。

***
saintvenus' stereo is playing:
Eminem - 'No Love' (ft. Lil Wayne)
Dr.Dre & Eminem - 'Forgot About Dre'

No comments: