Wednesday, January 26, 2011

算命

話說朋友德德學過紫微斗數, 為我起左個命盤, 幫我算命。我唔識命理術數, 但用佢所講0既對照番我身邊發生0既事, 都幾準! 佢話我條命有呢幾樣0野︰

- 父母都係0的叻人, 但佢地對我冇直接幫助 (如傳家業, 介紹識人), 而係間接幫助, 例如傳承智慧及性格。
- 08年係我最仆街, 最唔開心0既一年。
- 一生人最強0既係事業, 會越來越強勁, 有財。
- 工作上付出同收入唔成正比, hae工反而先會get paid, 辛苦勞碌就得個桔。
- 生出來0既子女極好 (!)
- 夫妻宮有小阻滯。可能係one-off event, 遲婚或者可以化解。
- 知心朋友唔多, 命中貴人多。
- 份人講金唔講心。

整體算好命, 我仲以為自己係爛命一條...!!!
於我來講, 最重要都莫過於一句 "有財"。我而家幾好丫, 工作頗hae, 但收入同理財比以前好運。總算係見到曙光。

栃木県日光市日光国立公園, 中禅寺湖

***
saintvenus' stereo is playing:
The Phantom of the Opera - 'The Music of the Night' (feat. Michael Crawford)

No comments: