Monday, October 20, 2008

Project Iron Ore

以下0既係2008年10月20日0既新聞。
話說當年今日, 呢隻0野做到成team人 (當然包括我) 嘔血添。
而家竟然變到咁了... 真係令我非常感觸。

炒 外 匯 蝕 百 五 億
中 信 泰 富 發 盈 警

05:43pm

藍 籌 股 中 信 泰 富 ( 00267 ) 發 盈 警 , 指 為 了 減 低 澳 洲 鐵 礦 項 目 的 貨 幣 風 險 , 簽 訂 了 若 干 槓 桿 式 外 匯 買 賣 合 同 引 致 虧 損 , 按 市 值 計 約 147 億 元 , 相 當 於 近 半 總 市 值 , 預 期 將 會 影 響 本 年 度 業 績 。

持 有 中 信 泰 富 近 三 成 股 權 的 北 京 中 信 泰 富 集 團 , 已 同 意 調 動 15 億 美 元 , 作 為 中 信 泰 富 備 用 信 貸 , 加 強 流 動 性 能 力 。 中 信 泰 富 今 早 停 牌 , 停 牌 前 股 價 報 14.52 元 。

中 信 泰 富 網 站 :
http://www.citicpacific.com/index_b5.php
(新聞來源: 蘋果日報)
***
saintvenus' stereo is playing:
謝安琪 - '囍帖街'

3 comments:

Teki Chan said...

難道真係
生意淡薄
惟有賭博
?

Morca said...

你已遠離地獄之門...

saintvenus said...

teki-san - 佢地先唔係生意淡薄, 但係就唔知做咩拎左阿公0的錢去賭博!!!

morca - 弊在我而家又自投羅網去左另一個地獄呢........... 我好犯賤0架我~