Tuesday, October 28, 2008

唉, 我竟然開始懷念以往地獄般的日子....
因為那裡有對我最好的人, 有一班和我並肩作戰的好戰友。
而且我已經習慣了做變態的job.

我只想快點考完所有試, 然後再作打算。

慢。

***
saintvenus' stereo is playing:
Manic Street Preachers - 'A design for life'

5 comments:

Teki Chan said...

The tortoise is the winner over the rabbit in the race.

Morca said...

乜你 QP 考試考咁耐...

saintvenus said...

人地光速完成, 我就仲係龜速行走緊。

エリー said...

你已經俾地獄盟友同化左...

saintvenus said...

我係來自地獄的人呀。
直頭係生於斯, 長於斯添呀。