Tuesday, December 04, 2007

一生中最愛

送給跟我一樣喜歡聽譚詠麟的人。



我在office的電腦旁放了幾張CD, 其中一張是譚詠麟的《愛情陷阱》(1985年發行)。
有兩個人摸完我的冬菇頭後, 都順地看看我有什麼CD好聽的。這兩人看到這張《愛情陷阱》, 有好不同的反應。

第一個人說: "嘩, 你聽埋0的咁舊0既歌, 唔驚人笑你0架?!"
第二個人說: "咦, 你都聽譚詠麟0架? 借我聽丫! 呢隻碟0的歌, 我全部都識唱0架... 我聽譚詠麟果陣你都唔知晌邊度呀。"

9 comments:

Old Cake said...

You are not the only one who like the Alan's old songs arr ^_^

said...

我都幾中意呢首
其實呢隻碟都幾好聽架

Teki Chan said...

我諗我都有資格講第二位人兄句說話

渣估 said...

借冚淨
借冚淨
借冚淨
篇鵝遇上!

Yeah!

譚校長d 歌都係晌佢 "純情時代" 有共鳴d...

saintvenus said...

多謝各路英雄~ 哈
新0既歌我真係好少聽
都係八十年代至九十年代頭0既舊歌好

alan 0既慢歌我最鍾意係"一生中最愛"。至於快歌, 就係"愛情陷阱", 到而家都未見有另一首類似旋律同題材0既歌。仲有好似樓上渣老闆quote果幾句, 好爽!

Old Cake said...

Venus,
I hope you will like this version as well! :)

http://www.webng.com/kfc2/escje_final.mp3

saintvenus said...

老餅 - of course I like your old cake version!!! haha XD

エリー said...

維納斯心思果真細密...
聽完本小姐陳述後會說得出haru的,目前為止只有閣下一位.

saintvenus said...

alli - 梗係啦, 我喎~ 你千祈唔好考我添呀~