Monday, August 13, 2007

茶運び人形




這是我的新玩具 - 大人の科学, 雜誌及茶運び人形套裝。
除了要砌好小機械人形, 還得買和紙替它造衣服。
砌好了再拍照。

9 comments:

暗黑的卡夫卡 said...

Mechanical too!??

Nicccce!

Chris said...

好鬼得意~

Teki Chan said...

太好了,以後有人(形)幫妳斟茶遞水

エリー said...

好得意ar!! 真係識得郁ga?!?!

Old Cake said...

It is pretty! I wish I could get one here in the US.

saintvenus said...

個公仔係上鏈發動, 仲有0的有趣0既動作, 砌好就可以畀你地睇 - 希望我睇得明個說明書~

今日去百貨公司, 先知道原來冇和紙賣。要再搵下 - 我唔想個公仔裸跑呀~

エリー said...

我搵到有地方有和紙賣la!!
就響我屋企附近, 今日去幫你睇,
gum你個公仔就唔洗無料裸跑~~

快d感謝我la~~ wahahahaha~~

英倫肥龍 said...

睇完相, 覺得好特別. 忍不住要留言. 借問聲喺邊度買? 香港? 日本? 可唔可以話我知. 謝謝

saintvenus said...

肥龍 - pageone有售, 230一套~~