Wednesday, July 04, 2007

Harlan's

昨天到harlan's吃一頓, 敗家一下。

Beef tataki with deep fried garlic slices, scallions, sesame and yuzu juice.
Handmade orecchiette with braised veal and scallops.
Roast of the day - sirloin steak.
Roast spring chicken.
Mango tart topped with mango ice-cream.

I would say Harlan's is one of the very best restaurants of the town. Will go there more often.

***
昨晚黃老闆的email有這麼一句:
'.....If I have met you earlier, I would have chased you vigorously.'

是認真, 是開玩笑, 是有感而發, 是亂說話, 就看成是一種恭維好了。
反正黃老闆是我喜歡的那一類人 - 腦筋轉得快, 理性, 非常technical, 說話伶俐, 愛旅行。
所以我經常開玩笑請他"包起我"。

***
saintvenus' stereo is playing:
中森明菜 - 'スローモーション'

36 comments:

王老五 said...

"包起我"。

要幾錢?!你有冇計過?

10JQKA said...

Big4 最正最有前途的鋼之會計術師, 相信只有李生能收服.

saintvenus said...

王老五兄 - 被包應該係一份24/7 0既工, 既然係咁, 要幾錢 - 我諗起碼係我現時人工0既2-3倍或以上, 如果唔係我打工好過~ 當然呢0的都係諗下講下笑好了~

BJ - 李生都唔係好收到我0架咋...... 佢周不時都畀我激到出唔到聲0架, 哈哈哈

王老五 said...

「我諗起碼係我現時人工0既2-3倍或以上」

真係有價!

咁,同男朋友仔有feel,果種觸電感覺,又值幾多?考唔考到你!?

laichungleung said...

Miss St. Venus:

Any other restaurant you can recommend. Me and my wife will stay in HK for a week. Maybe I should bring her to a respectable restaurant, not formal formal kind (jeans ok, jacket preferred but not required kind, food and service must be good though). I need your expertise. The kids won't be going. Around $100~150 or so for two is just fine....

Many thanks.

saintvenus said...

王老五兄 - 喂喂你有冇睇晒我講咩先...? 我有講呢句喎 - '當然呢0的都係諗下講下笑好了~' 唔好耍我好喎~!!!

包就起碼有生活費, 人工等銀碼 (數字)做參考, 咁先有budget出來; 同男朋友果0的觸電感覺, quantify唔到, 又點開價呢??

laichungleung - Hi~ long time no see~
there are many good restaurants in HK. I would recommend the following places:-

1. L’Atelier de Joël Robuchon
4/F, The Landmark,
11 Pedder Street,
Central
+852 2166 9000

2. Harlan's
Shop 2075, Podium Level 2
IFC Mall, 8 Finance Street
Central
+852 2805 0566
+852 2234 7113
http://www.harlans-ifc.com/

3. Spoon by Alain Ducasse
InterContinental Hong Kong (Hotel)
18 Salisbury Road
Tsim Sha Tsui
Kowloon
+852 2313 2323
http://hongkong-ic.dining.intercontinental.com/honic/spoon.html

These restaurants are kind of hip-style so they do not require very formal dressing~ personally I like L’Atelier de Joël Robuchon the best. But for Spoon and Harlan's they got a spectacular night harbour view, and their services are superb.

Wish you have a nice your trip to HK!

Anonymous said...

Venus 8 pu,
I am also looking forward to come back HK for a trip...maybe i will go to Singapore in January for my cousin wedding..

Haha, i want to make my hair curly in October or December, what do you think?

北北 said...

"同男朋友果0的觸電感覺, quantify唔到"

好奇問問女生想法:

無法覺量化,但應可以從中比較取捨!
咁,
一個有錢又懂得享受生活的老闆,加
有才幹而會在工作中散發出魅力,加
有地位見識廣可談笑風生,加
送一個千多二千呎單位俾妳自己住,加
打本俾你創造自己理想或渣手,加
細心,呵護又給足夠自由.....
咁,
哩啲老闆級人版OK唔OK先!

saintvenus said...

Catherine 8pu - 你出年就返得來, 到時我幫你洗塵~~!

你面型ok丫, 幾時整都可以~!

北北 - 咁無懈可擊0既條件, 係咪你0黎0架?!

我暫時生活水平就尚可, 仲有條件話可以揀自己like果個! 先此聲明, 我好肯定咁講, 好多女仔都唔會覺得有錢就贏晒。畀到佢地生活水準ok的話, 有錢果個未必好有著數。

不過有時現實比較殘酷, 如果個女仔搵得唔多, 或者貪愗虛榮, 咁好可能係會揀老闆級果個囉。邊個女仔唔想過0的無風無浪0既生活?~

另一方面, 假設性問題就好多人都會答符合大眾道德標準果個Model answer, 即是會揀自己最鍾意果個。但口講還口講, 並未受到真正考驗。到真係要面對咁樣0既選擇時, 坦白講, 並非會個個人都可以做到佢口中道德果一套。

我身邊好多女性朋友, 介紹男朋友時一定會有一句"佢家底幾好 / 有架車 / 有層樓 / 係xxx公司0既高層..."等類似說話。就算個女仔唔係完全因為上述條件而選擇佢0既對象, 咁, 起碼佢真係會重視呢0的條件, 唔係點會拎出來拋其他人? 但唔好怪晒0的女仔, 香港呢個money-mad 0既地方, 不論男女老少, 從來畀我地0既價值觀係睇錢睇得比較重。當然, 容許我重申, 我唔認為所有女仔都會覺得有錢就贏梗。好多心裡面都仲有自己0既底線同堅持。錢, 係重要, 但肯定唔係大晒。

若然你有一個肯放棄老闆級人馬/富貴生活, 同你一齊捱0既女仔, 恭喜你, 佢真係100%真心對你好。

北北 said...

北北一家都係女生,即女系家族
自小就被教導尊重,和保護女性
凡事都會站在女方那邊著想先!
也不會看扁任何一位女性,
何況她自己選擇的路,
她當然會為自己負責!

~+~+~+~+~+~+~

北北的假設不是建基於第三者的糾纆; 而是建基於女孩對同年紀的男性與高成熟度男性的看法! 也不是純金錢和性的交易; 而是女孩從對成熟男性的欣賞崇拜,演變到愛慕,繼而相愛的問題!

我北北近來和很多朋友討論過,也清楚明白到現實是可以很現實; 而那些關係其實都算是愛,只不過是施與授的多寡!

金星現有的生活而引出的例子,北北身邊九成九的女生都是這個; 金錢,家愛,朋友,生活,無一缺漏; 可以有條件去談個有夢的情,說個理想的愛! 要和這類女孩拍拖,同年紀的男性真的很吃力! 北北清楚因為我都有兩個妹,細妹現和她小一節的小男生一起,照顧到好似揍仔; 而細細妹繼續享受人生,無牽無掛,無須寄情戀愛!

要出街,有幾會再向金星賜教!

saintvenus said...

>>"女孩從對成熟男性的欣賞崇拜,演變到愛慕,繼而相愛的問題!"

你提出呢個諗法, 我覺得唔係冇, 但覺得要視乎情況。本地女子, 都係鍾意同自己同年紀或大少少0既男性居多。但呢個range 0既男人, 思想都唔會比佢女朋友mature得多。喜歡比自己成熟 (思想 / 年紀)0既唔係冇 (哈, 例如我), 不過, 真係唔多。

我所認識0既人當中, 真係好多都女仔思想比佢地男友成熟, 拍拖好似幫人湊仔咁。唔知點解, 成熟0既男士未必吸引到呢0的女仔換畫, 可能女仔天生0既母性令佢地鍾意0的冇咁mature 0既男性。

但女人一到左咁上下年紀 / 某個階段, 例如大學畢業出來做0野, 或二十幾歲到尾, 就會想佢伴侶都有進步同成長, 如果男性0既步伐跟唔上, 例如掛住吹水睇波打機又唔睇書讀下course咁, 就好易玩完。呢個階段0既女性, 最有可能會好似你所講咁, 欣賞崇拜成熟0既男性, 演變到愛慕。

王老五 said...

「同男朋友果0的觸電感覺, quantify唔到, 又點開價呢??」

你叫得saintvenus,我估你實俾個好有智慧o既答案ma!

不過北北同你o既討論真係好好睇!

saintvenus said...

王老五兄 - 啅, 你果題擺明玩我0既, 我就專登唔畀個你想睇0既答案你, 點先?!

saintvenus said...

王老五兄 - 如有冒犯, 敬請多多包涵。歡迎閣下繼續光臨, 一齊討論 / 挑機 / 鬥咀 / 鬥智。

said...

難怪王/黃老闆唔同北北爭喵喵喇
原來想包起女神!同北北平分秋色一人一個
哈哈

王老五 said...

王老五兄 - 如有冒犯, 敬請多多包涵。

Aiya, mug 你o甘見外 ga!你呢樹係我的必看blog之一 o黎!

亦亦,我唔係姓黃ga,而且睇 blog只係娛樂;同d工作情況和生活方式唔同o既人交流覺得好有趣o甘o羅!

我好憎d三心兩意同唔專一o既人ga,還有,我覺得矜持都很重要!

北北 said...

矜持........重要
唔去........爭喵
咦,想死乎?

唔專一係死罪!
未開始前三心兩意係對自己坦白!

Anonymous said...

北北好似粒石春o甘圓滑!

老五

saintvenus said...

易亦 - 喵喵咁多個公公, 分一個兩個來玩下都好嘛~

北北, 王老五 - 原來專一0既男人都晌晒電腦而前上網! 唔怪得0的姊姊妹妹話出制 搵唔到好男人啦。

老五兄你話北北係石春, 咁你又係0的咩呢??

王老五 said...

我太多缺點la,直腸直肚,感情用事。唔夠耐心,人又頑固。

王老五 said...

係唔點頭o既頑石!

o可..o可...

好名好名!

saintvenus said...

唔係鑽石王老五??

北北 said...

嘩,鑽石勁好多!

"石春"?之前係"有情有義小刀"?

王老兄,北北除咗句"嘜咁畀面呀"之外;
第二句就會係"我愛死你",丫...

said...

梗係鑽石喇!女神你真係有眼光。

嘿嘿相信喵喵都唔介意鑽石王老五過黎女神度既

不過北北呢女神你就米搞喇。佢家陣同喵喵打得火熱。

Old Cake said...

Wow! Everyone is here.
North North, you are in trouble! I am going to tell Meow...hehe

北北 said...

餅兄,
你會錯亦亦之意思,
不過話時話
我北北由第一日到訪開始,
都從未試過褻瀆女神一次!

亦亦,
沒有火熱,只有兩個傻瓜!

而女神即是女神,好鬼欣賞佢!
目標好明確,又有性格,又懂生活!
凡人像我們只會羨慕!

王老五 said...

「目標好明確,又有性格,又懂生活!」

北北要呢d!喵喵都做得到ga!

不過北北人又俊朗又有品味又有錢真係唔係o甘易得到你青睞。

男女平等!爭取愛情我為喵喵喝采!


女神,唔係鑽石王老五。碎石王老五!

^^

北北 said...

碎石....
去"矣F思"望望,啲碎石都好鬼貴㗎!

點解?
人地賣設計,即內函
人地賣包裝,即心思

真心嘢可以將啲臭錢比比比下去!

北北 said...

俊朗?
品味?
有錢?

邊個亂作嘢?
北北市井到爆...

北夫人 said...
This comment has been removed by the author.
said...

騎喵機? 哈哈哈哈

嘩你咁講法!
我好蠢架咋唔係叻女黎架

北夫人 said...

咩騎喵機呀你諗左去邊

真係健身果D騎馬機呀不過唔知點解多左個把手喎

saintvenus said...

北北邊係凡人丫? 畀喵喵咁高調裱左一次, 簡直係"人上人"啦~

老五兄, 我懷疑你本身係大石, 畀(女)人用個心口頂碎左, 之後變左碎石。

喵喵, 北北多左個咩把手(?)-你有冇揸穩佢先?

北夫人 said...

女神原來冇睇過佢篇癲野呀哈哈

佢之前被我肢解左之後自砌肉身時話唔見左樣野,跟住見到果樣野原來放左係我個騎馬機上面,誤導人地諗埋D衰野之後就話原來果樣野係用黎做把手唔係用黎騎喎我頂佢!嘿!

Anonymous said...

Thank you very much, I just came back from L'Atelier. Me and my wife had a good time. We really appreciate you taking the time respond to my request. Thanks again. If you ever need any recommendation from me(I don't see why but ...) just feel free to ask.
bye.

王老五 said...

懷疑你本身係大石, 畀(女)人用個心口頂碎左, 之後變左碎石
------------------

o可..o可..o可!

智慧女神!