Sunday, June 24, 2007

Globalisation

只要你肯花點錢乘飛機, 即可在廿四小時之內, 到世界上多數地方, 看到你想看的風景, 見到你想見的人。
Globalisation真是一種可愛的事。

李: 你想去邊度先? prague定budapest 0架?!
我: 咁你想晌邊度過生日丫?!
李: 呀, 係喎。

栃木県日光市戦場が原, (遠) 白根山
又一個人跑到這種地方。
拍照時覺得好有'頭文字D'的氣氛,
特地播了一次周董那首"一路向北'"。

***
如果唔係有加人工, 美食同旅行呢三樣0野畀到我多少做人0既希望, 我諗我呢期0既人生真係會好灰暗。

***
saintvenus' stereo is playing:
My Chemical Romance - 'Helena'
Coldplay - 'Yellow'

14 comments:

Old Cake said...

Nice view and nice photo. :)

Cheer up, gal!

火鶴 said...

我都有過隨身帶住個護照嘅衝動, 興起嘅話, 隨時走去機場, 行李都唔帶就咁買張機票, 話飛就飛, 飛去自己鍾意嘅地方.

Anonymous said...

我就唔同,冇自己鐘意o既人陪,天涯海角都唔願去。

老五

10JQKA said...

今目, 我只想過大海及珠海.
他日, 最想去加X比海及青海.

saintvenus said...

老餅兄 - 多謝~ 希望我0既黑暗日子快0的過去!!!

火鶴兄 - 我都差0的做過你所講0既事! 不過諗諗下我想旅行都要elegant (哈), 唔想用錢去解決問題 (日用品), 所以都冇咁做到。而家我只會帶一個好細0既行李箱去上山下海~

王老五兄 - 我成行人數最多係2個 (一家人/ 一班人旅行我唔係咁prefer)~ 我又覺得, 兩個人有兩個人0既開心同分享, 而一個人0既時候呢, 果種逍遙自在又非筆墨可以形容。其實一個人去旅行係一種好值得嘗試0既體驗。試過之後你自會明白~

BJ - 咁你過大海贏大錢之後, 就有本錢去加勒比海~ 成日見你話贏 x千x萬, 要去渡假, 唔難喎~

我就想去地中海同波羅的海一帶, hehe

Anonymous said...

Venus 8 pu,
Hey where is your message ?
Anyway i will come back next May- for holiday, wanna save more money then come back-- i can apply citizenship this August, it may take several months for the application process......
So anyway i see you on May ..
Miss u ~

Catherine 8 pu

saintvenus said...

catherine 8pu - miss you too~ this weekend I'll have some time so will read through ur new blog, hehe.

said...

うらやましい

Anonymous said...

Dear Venus 8 pu,
No worries at all ~
I know you are busy all the time...
Hey my aunt will sell restaurant this weekends
so this Saturday will be my last day to work
Free the week after then..

C ya~
Catherine 8 pu

saintvenus said...

易亦 - 你又考我日文.... 我唔識0架~ 不如轉返個channel做中 / 英文...

catherine 8pu - 不如你send email畀我啦baby~

said...

羨ましい
solly 每次見到你d相就忍唔住想講一兩句

saintvenus said...

易亦 - 我相估你見過0既靚景一定多過我, 我知你去過好多地方呢~~

said...

除左大峽谷
暫時冇乜令覺得真係好靚既地方

saintvenus said...

講到大峽谷, 真係好想試一下果個skywalk!!!!