Monday, June 12, 2006

彼岸

本週事忙。
- 搬家
- 考試 x2
- 工作, 泥足於第3個project

我已經有兩星期沒有出外吃午餐了。
2006年3月27日午後3:03, 東京都西船橋。

***
明天就要搬家了~ 新的開始。
這半年有許多轉變, 工作, 住所, 讀書, 甚至是旅行體驗等方面都有很多新的衝擊。
算是很不錯吧。

***
saintvenus' stereo is playing:
L'arc~en~Ciel - 'Dive to blue'
Suede - 'Where the pigs don't fly'

4 comments:

Anonymous said...

唉呀,好似好嚴重呀babe~免疫系統......失調?咁會點架....還可以毒男免疫嗎,嘻~

saintvenus said...

就係患上毒男免疫力失調症~ (-_-")

你終於都肯留言喇...大美人
等我考完試一齊去買0的0野佈置下我個新巢啦


小醜怪維納斯

Anonymous said...

YEAH!

好呀,好期待呀....哈

saintvenus said...

我新居入伙, 你打算送咩被我呢~~~ 嘻嘻~