Sunday, April 10, 2011

睇人瞓街

(今日突然有感而發,不喜勿讀)

有0的鍾意睇人仆街, 目標其中一個有我份。

可能我以前命苦, 所以有人想睇我死0黎平衡下自己0既病態心理, 唔緊要, 因為我知我有一日會勝過你呢班契細佬。人生, 係玩長途賽, 做人亦唔好自滿或自卑於一時, 要謙虛得來用腦。

之前笑過我0既人, 其實我而家活得比你地好都駛畀你地知。

東海道新幹線, 米原岐阜羽島路段
下年我會繼續去日本,  我驚大陸多過日本幅射囉。

***
saintvenus' stereo is playing:
Eminem - 'No Apologies'

No comments: