Saturday, October 02, 2010

夢境

唉, 我尋晚發左個好奇怪0既夢。

個夢0既故仔大致上係咁:
男朋友個老豆無X端端賣左佢間靚屋, 成家人搬左入屯門住, 仲要求我結婚之後都要晌屯門住。我即時就狂喊, 喊到同現任老闆哭訴, 佢就因為太忙而唔得閒理我。

睇0黎我潛意識真係好唔老Like屯門呢個地方。
順帶一提, 對上一次入屯門係晌2008年, 朋友新居入伙搞house warming.

大阪府大阪市中央区道頓堀, グリコネオン!!!

***
saintvenus' stereo is playing:

Maki Mori - 'O Mio Babbino Caro' in Gianni Schicchi by Puccini
Maki Mori - 'Quando me'n vo' in La Boheme by Puccini

2 comments:

エリー said...

我死都唔要住屯門!!

saintvenus said...

大西北, 天水圍一帶都唔想...