Sunday, July 11, 2010

三十句 (2)

1. 得閒收下股息幾過癮。
2. I like David Thorne... after reading the hilarious Missing Missy thread emails!
3. 我而家最最最恨食0既0野, 係蟹粉灌湯餃。
4. 除左陸羽之外, 仲有邊度有得食?
5. 今日飲左好多Sangria.
6. 後悔將個回力鏢送左畀Grace做生日禮物... 咁我咪冇得玩囉!!!
7. 新鮮0既魷魚又甜又嫩, 好吃的交關。
8. 賭王寸超雲男朋友'得條毛', 好鬼應。
9. 出門之前睇左半部Michael Moore拍0既 'Sicko'... 黐xyz線果0的我以為果0的荒謬0野晌大陸先會發生, 但原來晌美國都會有! sigh...
10. 我梗係唔介意有驚喜啦, 驚嚇就咪喇。
11. 如果我有個仔, 我一定會掟佢去外國讀書。但唔好去澳洲。
12. 好想知邊個安排公司新座位... 唔駛再坐晌陳立品隔離, 我覺得無限咁relieved囉。
13. 在炎熱的下午煮肉骨茶。
14. 請勿扮鬼妹 / 鬼仔 / 混血兒。
15. 我唔識紅酒。寧要威士忌, 加冰。
16. 唯一一次覺得紅酒可以好飲0既場合係晌Landmark文華的Amber, 大概係因為個Sommerlier有料到。
17. 威廉王子: 點解我咁靚仔 (又有錢), 但係要甩頭髮?
18. 好想要枝貝沙灣club house果隻沐浴露, 可惜冇得賣。
19. 無功不受祿。
20. 好多人表面風光, 內裡乾塘。為乜呢?
21. 玩少0的FB mini-game啦, 你冇0野做就睇下書啦。
22. 搵緊人同我一齊去Riquiqui食甜品。
23. 幾時結婚? 是但啦, 呢0的0野冇得迫0架。
24. 楓糖合桃包勁好味, 配咖啡 (只加奶唔落糖) 超正。
25. 中國人搞0既世博, 我係唔會去0既。
26. 兩三年前的感情事, 真係唔係睇返個blog都唔係好記得。
27. 老闆個仔搵小學, 要整個十個page 0既powerpoint做portfolio。我做左幾年0野, 張cv都係一頁咁大把咋! 幾歲人仔可以寫到0的乜呢請問?
28. 我晌和花亭竟然食到熱飯配冰凍甜蝦0既壽司。
29. 點解0的中式老牌名餐廳都店大欺客? 唔想生客翻頭變熟客?
30. 我未見過有人戴大眼仔好睇。

嚴島神社, 広島県廿日市市, 宮島

***
Pussycat Dolls - 'Hush Hush'

4 comments:

Sam said...

On No.30
你覺得周麗淇戴大眼仔掂唔掂?

エリー said...

17. 白髮同禿頭, 我選白髮.
27. 淨係寫課外活動都可以寫幾頁. 又或者其中一頁要寫"I'm Catholic/Christian!!"
30. 小妹戴大眼仔純粹為掩飾影相時可能有gei三白眼.

saintvenus said...

我老土, 都係果句, 未見過有人戴得好睇。大唔大眼就唔知, 但肯定係少左眼白, 對眼變左兩個無神0既黑窿...

Morca said...

15. 山崎十二年, dry