Sunday, May 25, 2008

最近有人問我關於生孩子的問題。

這陣子我時常在想, 到底我要多愛一個男人, 才會願意為他生孩子呢?
懷孕生子不是一個10個月的engagement, 說的可是一生一世事。
要當一個母親, 就要承受各種的責任和痛苦: 生產時的痛楚和失血, 下體鬆弛, 失禁, 抑鬱, 腰背痛, 等等。而且還有早產或宮外孕等各種風險, 更別說要為孩子付出的時間和自由了。

所以我現在還未想得明白。

京都市東山区祇園町, ミセスGL

***
saintvenus' stereo is playing:
林憶蓮 - '沒結果'

5 comments:

Morca said...

沒結果...
即係未 ready...

saintvenus said...

又唔係同首歌有關係0既~ 哈

不過對我來講真係好大考慮囉!
例如我成日一個人好無憂無慮咁去旅行呢0的lifestyle, 就真係以後諗都唔駛諗。
生理上0既痛楚都係一時, 但自由就真係好難放棄。
所以我有好大好大掙扎~

Morca said...

呢啲就係取捨囉...

無為掙扎...
一齊發傻啦!

エリー said...

有仔都係趁嫩生比較好...
唔會好似倖田來未所講咁羊水會臭, 都會大d機會有唐氏綜合症...

如果你懷緊個baby時發現佢有嚴重問題, 生左出黎就算做手術生存機會都好低, 你仲會唔會生佢出黎?

saintvenus said...

唉, 如果我個仔/女有缺憾, 同埋個社會競爭太大而且複雜, 咁樣0既情況下, 都係唔想生0既原因。生得佢出, 就梗係盡力想佢開心做人; 如果自覺冇呢個能力, 咁不如唔好生, 免得害左佢。