Friday, March 28, 2008

無心

不知道是龐大經理有心或無意, 一句說話就弄得我整個星期都在忐忑不安。
唉, 莫非我開罪了龐大經理嗎? 但其實所有人都看得出一點端倪啊。

為什麼每次都總會有人來搞破壞呢? 在越來越接近的時候, 忽然間, 有些人和事從中阻撓和製造誤會, 令你彷似前功盡棄。我對於消解這種誤會, 從來都不在行。而且我在那個時候, 竟然笨得不懂去澄清。即使其實對方就在身旁, 我也沒種去望一下他的表情。總之我現在好想自摑數十下, 再挖個洞鑽進去就是了。

又令我想起上年那個令我好L7討厭的大波妹。

Brocas Meadows in Eton, Windsor and Maidenhead in Berkshire, England
好喜歡這樣似無盡頭的草地。

***
saintvenus' stereo is playing:
孫燕姿 - '天黑黑'

5 comments:

Morca said...

回去...
到你心底裏的花田去...
暫時抖一抖...

Karelian said...

據理力爭要開口~d賤人會蝦唔聲唔聲的同事既~友人教我在辦公室裡要高調做事低調做人..

saintvenus said...

morca, karelian - 放心, 我冇咩事0既~ 有少少灰咁唶, 好快會自動復原。多謝你地。
又, 呢件事唔係辦公室政治 / 公事~ 所以唔係好大鑊~

渣估 said...

"呢件事唔係辦公室政治 / 公事~ 所以唔係好大鑊~"

明晒了... 放心啦, 正常男人唔會咁小器的。

至於「大波妹」果單係乜事呢? 正常男人都想聽下...

saintvenus said...

渣老闆 - 大波妹事件嘛, 即是有人夠膽死同我爭仔!