Sunday, April 22, 2012

盛女

〈利益申報: 已有另一半〉

1. 盛女有咩得罪你呢?
2. 嫁咗又唔一定幸福囉, 婚姻其實都係一場賭博, 你唔見好多人婚姻唔開心咩, 仲要係好x唔開心果隻呀!
3. 每個人, 都要自負盈虧。
4. 以前就話0的女人搵唔到食先要嫁人唶, 而家女人分分鐘仲搵得多過男人, 唔鍾意咪唔好嫁。
5. 女人都有權選擇唔結婚吧!
6. 呢個世界, 你越係畀人知你飢餓, 就越係搵唔到食。
7. 香港女人有個問題, 就係講0野太多表情, 太hyper, 令人煩厭。
8. 人係膚淺0既, 你外表唔吸引, 人地唔會有興趣了解你內涵。
9. 事實上睇外表都係絕大部份生物用來選擇對象0既條件, 因為會直接影響後代同自己0既生活環境同健康。只不過我地人類會用'愛情'兩個字去包裝同解釋。
10. 同意有0的女人其實真係好chur。

{ prologue } Bookstore, 2 Orchard Turn, #04-16, #05-03 ION Orchard, Singapore
唔知點解我覺得呢張相好襯...

11. 有部份原因係本地女子太愛面子。
12. 話說回頭, 有0的男人, 你真係寧願單身兼自摸一世都唔x會要囉。
13. 工作上遇過某0的係土生土長0既男人, 眼光仲窄過睇忽週0既師奶。
14. 外表係中環, 開口就旺角 -> 嘩我認我係呀, 仲要係油麻地果欄添呀~
15. 認真, 我覺得好多大陸男人都幾唔錯。
16. 好心, 0的女子咪再用自己外國回流, 學歷高, 某校出身來當做selling point。根本男人唔會care。
17. 又, 為嫁人為自立都好, 建議各位女子認真地學煮幾味。整甜品唔計 - 男人都係想結咗婚之後有啖正常住家飯食唶。識煮飯係加好多分0架。
18. 喂我有economist又有蘋果日報(唔係動新聞)個app喎, 咁即係點呀?
19. 係呀個個都想有完美0既另一半, 不過面對現實, 你係幾多分0既人都就會配番幾多分0既伴侶。
20. 每個人, 不論係咪要搵伴侶, 都要時刻upgrade自己。

***
saintvenus' stereo is playing:
Jay-Z & Kanye West - 'Ni**as In Paris'

Friday, April 13, 2012

幾句

1. 黑色星期五,是日不宜返工。
2. 薄熙來事件真係好精彩, 我睇到神心過追劇。
3. 面對近期的惡評與質疑, 最好用都係呢句: '如果你覺得咁樣會令你舒服0的, 咁你咪就當係囉。'
4. 已退學! 免得我老闆以為我咁都照去, 個腦有問題!
5. 批評人地係唔會令你進步。
6. De Beers!
7. 地球是很危險的, 你還是快點回去火星吧。
8. 晌個袋摷到75鎊, 雖然都係自己錢但感覺好似賺咗。
9. 本來對楊奷嬅同余文樂冇乜好感, 但睇完'志明與春嬌'同'春嬌與志明', 又幾ok喎。
10. 晌書店撞到某前度仆街上司, 我冇上前去恭喜佢完全冇行升partner, 經已極度有品。
11. 我要買sou‧sou 0既和風衣服!
12. 近期多0野做到連routine tasks都做唔切!
13. Well, 男人最緊要都係要有性格有本事, 搵到錢。其他0野, 好x濕碎啦。
14. 搽得太多ferrari red指甲油, 要戒一排, 搽下其他色先...
15. 最怕你冇料扮四條咋。

錦市場, 京都府京都市中京区錦小路通
有謂是'京都の台所'。信焉。

***
saintvenus' stereo is playing:
Lady GaGa - 'Summer Boy'