Saturday, September 25, 2010

三十句 (4)

1. 覺得自己這一兩年霉運大概已散 (但仍有少量纏身), 開始交上好運。
2. 掌紋預兆我命中會有好多男貴人, 到現時我已遇上好幾個。
3. 又失敗了, 現在好有罪疚感。
4. 呢個blog就快荒廢。另一個keepeating就寫得多0的。
5. 我肯定係漢奸。
6. 食過葡萄牙0既presunto pata negra之後, 覺得parma ham已失去興趣。
7. 上個月病左成個星期, 訓到唔想再訓, 又覺得連條氣都弱左。得番半條人命。
8. 我屋企竟然 / 終於有wii了。
9. 今日著左對啡色拖鞋 + 杏色短褲返工 (!)
10. 樣衰係冇罪。但請留意打扮。
11. 得罪0的講句: 有0的女人, 冇人要, 係應該0既。
12. 男人老狗唔該唔好掛到成袋都係公仔。
13. 對鄭秀文0黎講, ok係好長0既詞語, 所以要簡化為'O喎'。
14. 原來大頭奶粉遺害至今。
15. 近來少左睇書。唉。
16.〈告白〉電影版將會晌10月14號上映。必睇!
17. 有些人和事, 過去了就是過去了, 不用可惜也無謂留戀。
18. 李碧華曾這樣寫: '過上等生活,付中等勞力,享下等情慾。' 我則是吃上等食物, 付中等腦力, 說下等粗話。
19. 為好朋友感到高興。
20. 勿將好事變壞事, 各有前因莫羨人。
21. 準時下班是天經地義的事。這是我在現在這家公司工作一年來所感受到的道理。
22. 貪心令你變得更醜。
23. Already planning for next year.
24. 最近聽0既一首歌係 David Byrne & Brian Eno 0既 'Home'.
25. 而家連報紙都少左睇, 該死...
26. Cepage or Gaddi's?
27. 有點懷念以前日日聽britpop的日子。
28. 下星期開始要早返工。
29. 過埋下星期就會見到曙光..........
30. 我仍是個好幸運, 好幸福的人。

山口県岩国市横山, 吉香公園
在初夏盛放的菖蒲。

***
saintvenus' stereo is playing:
David Byrne & Brian Eno - 'Home'
Bernard Butler - 'You Must Go On'

Tuesday, September 07, 2010

Shopping time

前些時候買的... 一人一份。