Friday, July 25, 2008

The reason

我晌呢個無間地獄的日子, 已經進入倒數階段。嘩, 感覺就似發0左一場惡夢。
一場長達四年, 有好多錢好多數字0既惡夢, 但諗落其實又幾有趣。人生又有幾多個四年可以過得咁癲狂呢?

離開之後, 我會給自己放一個暑假。由超級忙變到好悠閒, 恐怕我會好唔習慣。我會畀自己去一個好遠0既地方, 去到之後會做0的乜0野, 都唔重要。

最後, 我的老闆盧經理, 真是待我超級好。我諗我會好掛住佢。
(又, 我成日凝住佢最近好似有脫髮0既跡象。)

広島県廿日市市彌山, 紅葉原始林
纜車在古老樹林上留下的影子。

***
saintvenus' stereo is playing:
Hoobastank - 'The reason'
Usher feat. Beyonce - 'Love in this club Part II'

Friday, July 18, 2008

Le Blanc

This dinner was for celebrating ms. Gracieeeeeee's birthday.

Pan fried foie gras with dried figs.
Crab salad with honey melon.
Crab bisque.
Provençal lamb shoulder stew with white wine & olives.

***
saintvenus' stereo is playing:
陳奕迅 - '歲月如歌'

Sunday, July 13, 2008

口福

在中國面相學中, 有說咀唇上有墨者, 是為有口福之人。
而我, 咀上有兩顆墨, 那我可說是超級有口福了。事實上, 因為某些原因, 我比別人都容易接觸到優質或罕有的食材, 而且幸運地身邊都有可親的長輩, 願意和我分享這些好食材, 烹調方法, 甚至是取得食材的技巧。

今次吃到的是姨丈從南中國海, 近鑽油台附近水域釣到的天然黃鰭吞拿魚及鱆紅魚。據知那條吞拿魚還未成年, 但已經有半個成年人般高大。

兩條魚的魚較和魚鰭部份用了作刺身, 這些近骨頭的位置非常地嫩滑。魚頭則以中式口味的梅子清蒸。 其餘的赤身和魚腩部份將會用來做蔥吞拿魚腩飯, 拌山芋。
又, 上星期六夜晚跟一班魚販去捉百多條活魷魚 , 全部即場鮮炒。
新鮮魷魚的味道是超級鮮甜, 柔軟而多汁, 吃過之後根本不會再去碰什麼烤魷魚。
因照片質素不佳, 這堆新鮮魷魚看來好可怕。而煮熟的魷魚相片欠奉, 因為未來得及拍照已經被眾人搶光了。

***
saintvenus' stereo is playing:
The Kooks - 'You don't love me'

Friday, July 11, 2008

Ooh La



***
saintvenus' stereo is playing:
The Kooks - 'Always where I need to be'

Friday, July 04, 2008

Disco 2000

尋日我終於鼓起勇氣話0左畀老闆知我要走, 搞到佢呢兩日情緒都極度低落。
我問: 點樣先可以氹返你開心呢?
老闆沉默無言。
我話: 你唔講, 我想氹你都唔得。
老闆冇答到我。
大家對座, 相視不語。

胃藥小姐話我今次簡直隊冧左佢... 唉, 我只係想老闆笑返, 繼續晌我面前爆粗, 咁就已經好夠。

滋賀県彥根市, 彥根城護城河
夕陽無限好。

***
saintvenus' stereo is playing:
Pulp - 'Disco 2000'