Monday, July 23, 2007

exhausted

上次奶咀喝醉了, 當眾將我抱起來;
今次輪到我喝醉了 (直達斷片境界), 又是奶咀把我抱起。
唉。

決定休blog一會。再見。

***
saintvenus' stereo is playing:
L'Arc~en~Ciel - 'Link'

Tuesday, July 17, 2007

aeroplane

那個飛機廠的fixed assets, 拆數拆到我就快要自殺了。

松山公園

***
saintvenus' stereo is playing:
L'Arc~en~Ciel - '瞳の住人'

Sunday, July 08, 2007

化妝

有一日食lunch 0既時候, 同KOC一齊行, 迎面而來有兩個濃妝女子。哈, 畀我見到個死仔晌度望女仔。

我問: "喂, 點解你0的男人咁鍾意望0的濃妝女? 自己女朋友又要人零化妝? 濃妝女人九成九都唔係生得靚 / 化得靚0架啦。"
KOC答: "真係唔靚0架, 不過男人見到就係好自然咁要望一望0架啦。佢咁苦心經營, 你唔係唔畀面呀嘛?!"
我又問: "咁你會追零化妝定濃妝女人先?"
KOC答: "溝果陣可能佢好濃妝囉, 到手之後就叫佢唔好化妝!"
我話: "唔化妝你地又話人地唔靚啦。"
KOC答: "男人係咁麻L煩0架啦。話內在美重要過外在美果0的, x, 廢話0黎0架。"

一個人外表唔吸引, 實在好難令人有興趣發掘佢內在的優點。聽來殘酷, 但觀察身邊人0既言行, 又覺得此言不假。人從來都係一種膚淺0既動物。

神奈川県横浜市中区元町, 山下公園

***
買了到倫敦的機票。因為要遷就航班及工作時間的關係, 我將會是晚上在hk office完成手上的工作後, 出發到機場, 上機, 再直接到London office問李先生拿鎖匙入屋。

旅程要這樣開始, 你說是不是好灰暗。

***
saintvenus' stereo is playing:
The Tears - 'Refugees'

Wednesday, July 04, 2007

Harlan's

昨天到harlan's吃一頓, 敗家一下。

Beef tataki with deep fried garlic slices, scallions, sesame and yuzu juice.
Handmade orecchiette with braised veal and scallops.
Roast of the day - sirloin steak.
Roast spring chicken.
Mango tart topped with mango ice-cream.

I would say Harlan's is one of the very best restaurants of the town. Will go there more often.

***
昨晚黃老闆的email有這麼一句:
'.....If I have met you earlier, I would have chased you vigorously.'

是認真, 是開玩笑, 是有感而發, 是亂說話, 就看成是一種恭維好了。
反正黃老闆是我喜歡的那一類人 - 腦筋轉得快, 理性, 非常technical, 說話伶俐, 愛旅行。
所以我經常開玩笑請他"包起我"。

***
saintvenus' stereo is playing:
中森明菜 - 'スローモーション'